Kardinad ja kleidid


Olin heas mõttes veidi segaduses kui käesolevale kardinaprojektile käärid sisse lõin. Lauatäis lumivalget sametit ja täpilist võrktülli- pulmakleit või kardinad? Loomulikult jäin oma vanade liistude juurde ja tuunisin neist võrratutest kangastest midagi hoopis teistsugust ja isemoodi. See põnev tegemine sündis konkreetselt üksikutest ideekildudest, mille koos kliendiga ühtseks tervikuks kokku kujundasime. Õmmeldud voldid, sinised tummised reljeefsed nööbid, vooderdatud ülaserv. Vältimaks liigset steriilsust andsime kerge aktsenttooni sinaka päevakardinaga, mis sai inspireeritud samatooni väädimustrilisest tapeedist.











Ja siis muidugi see beebivoodi-baldahhiin, mida mõned teist kindlasti juba minu Facebooki lehel näinud on. 'Ohsamumeie' kus ma siin alles lustisin! Taaskord oli laual hunnikutega ideid, mis vastavalt materjalidele ja võimalustele omanäoliseks sai vormitud. Ma tõesti südamest naudin seda mustrite ja materjalide sobitamise mängu! Eriliseks tegi kogu loo veel asjaolu, et kõik need asjad sai valmistatud eriaegadel, ning seetõttu tervik, sai moodustuda üksnes minu peas. Ja kui see originaalpilt kogu 'combost', s.t. baldaahhiinkardin, voodiseelik, pehmendused, voodipesu, ühel päeval minu postkasti potsatas, siis olin ikka üsna puuga löödud-  üle minu ootuste! Mitte, et ma armastaks ennast üleliia kiita ja kullapuruga ülekallata, aga minu nägemused iseenda tegemistest on alati ikka oluliselt tagasihoidlikumad... 









Ilus ja armas on see kodu ja mul on hea meel, et saan sinna üsna pea uuesti naasta :)

***


Ei saa üle ega ümber ka oma pühapäevasest käigust, mida sisuliselt pea terve suve planeerinud olin. Poeesia ja spliin. Viktoriaanlik moekunstinäitus legendaarse Aleksandr Vassiljevi kogudest KUMU kunstimuuseumis. Tuleb tunnistada, et pole siiani saanud üle tema 2a tagusest art déco näitusest ja olin ootusärev juba hetkest, kui aasta tagasi tema uue näituse tulek teatavaks tehti. Ning loomulikult ei pidanud ma pettuma ka sel korral. Kuigi jaa, art déco on siiki minu ajastu, ning seda millegagi ületada pole võimalik:) Siiski siiski, ka seekord paelusid mind need peened pärltikandid, kleididrapereeringud ning keerukad lõiked. VAU! Kui sa veel seal käinud ei ole, siis tee seda kindlasti! Kus mujal saad sa nii lähedalt üksipulki uurida seda rohkem kui sajandivanust peent käsitööd ja imelist disaini. Kõrvuta end nende peenete taljete ja uhkete pepude kõrvale ning ürita ette kujutada neid hapraid pisikesi naisi, kes neis peenetes kleitides siidisahinal mööda tänavakive kõpsutasid. Ja uuri neid kingi, mille liistud on nii peened, et sinna ei mahuks mu käsigi! 
Jälgin Aleksandr Vassiljevi tegemisi läbi Instagrami. Tal on mitmeid näitusi ülemaailma ning tihti peale ka Riias- ehk kel sinna poole rohkem asja, tasub tähele panna! Tema kogudes on üle 10 tuhande erineva moeeseme! Ning minu suureks rõõmuks on juba kuulda, et neid näitusi saame nautida tulevikus veelgi! Ainuüksi art déco näitus oli purustanud KUMU külastajate rekordid!
Jagan teiega ka mõned pildid oma lemmikutest ning tungivalt soovitan ka ise vaatama minna! Näitus on avatud oktoobrikuu lõpuni ja kindlasti tahaksin seda isegi veel ühe korra nautida... 



















Ooo, J'adore!

Kommentaarid

Populaarsed postitused